העונה שתזכר ככזו שהדיירים מרדו באח הגדול, אם זה בכמות הפרישות, ואם זה בכמות התלונות והדיבורים על אופן ההתנהלות של ההפקה. ממשיכה לספק כותרות, הפעם אלו 3 דיירים שיצאו נגד האח הגדול, בשל התנהגותו המפוקפקת.
עינב: "האח הגדול מביא לי עצבים, ההתנשאות הזאת, הדיבור הזה"
תמיר: "אני רבתי איתו, אני לא מדבר איתו, מה נראה לו? אני ארכי פרכי? הוא עושה לי דווקא, הוא החליט להיטפל אלי"
צבי: "האח הגדול הציע לי לישון איתו ביחד"
עינב: "האח הגדול מביא לי עצבים, ההתנשאות הזאת, הדיבור הזה"
תמיר: "אני רבתי איתו, אני לא מדבר איתו, מה נראה לו? אני ארכי פרכי? הוא עושה לי דווקא, הוא החליט להיטפל אלי"
צבי: "האח הגדול הציע לי לישון איתו ביחד"