Pages

יום שישי, 17 בפברואר 2012

הדיירים יוצאים נגד האח הגדול

העונה שתזכר ככזו שהדיירים מרדו באח הגדול, אם זה בכמות הפרישות, ואם זה בכמות התלונות והדיבורים על אופן ההתנהלות של ההפקה. ממשיכה לספק כותרות, הפעם אלו 3 דיירים שיצאו נגד האח הגדול, בשל התנהגותו המפוקפקת.

עינב: "האח הגדול מביא לי עצבים, ההתנשאות הזאת, הדיבור הזה"
תמיר: "אני רבתי איתו, אני לא מדבר איתו, מה נראה לו? אני ארכי פרכי? הוא עושה לי דווקא, הוא החליט להיטפל אלי"
צבי: "האח הגדול הציע לי לישון איתו ביחד"